Najwyższy poziom bezpieczeństwa

Wszystkie nasze transakcje są stale monitorowane oraz przetwarzane zgodnie ze standardami bezpieczeństwa PCI DSS.

Certyfikat PCI DSS - Payment Card Industry Data Security Standard, jest to certyfikaty wydawany corocznie przez IBM Polska. Stanowi on potwierdzenie, że spełniamy wszystkie wymogi bezpieczeństwa w zakresie płatności kartowych. Certyfikat ten stanowi gwarancję dla Klientów korzystających z kart płatniczych, że ich dane kartowe są bezpieczne.

Szybka instalacja terminala

Oferujemy jeden z najkrótszych czasów instalacji na rynku. Po podpisaniu umowy nasz serwisant przyjedzie, zainstaluje terminal i przeszkoli Cię z jego obsługi.

Potrzebujesz terminala na już? Skorzystaj z opcji ekspresowej instalacji i już jutro akceptuj płatności kartą.

Bezpłatny zestaw marketingowy

Chcemy, aby Państwa punkt był widoczny dla posiadacza karty, dlatego przekażemy Państwu zestaw marketingowy do oznakowania punktu oraz Quick Manual, który zawiera najważniejsze informacje dotyczące akceptowania kart płatniczych.

Bezpłatne szkolenie

W związku z chęcią utrzymania jak najwyższego poziomu usług gwarantujemy bezpłatne pierwsze szkolenie Państwa personelu z obsługi terminala POS w lokalizacjach w których mają zostać zainstalowane urządzenia.

Krótki czas rozliczeń transakcji

Aby mieli Państwo jak największy komfort w otrzymywaniu środków z przeprowadzonych przy użyciu kart transakcji, przekazujemy należności z tego tytułu na wskazany rachunek bankowy w trybie D+1 (dzień po rozliczeniu terminala).

Rozliczenie na wskazany rachunek

Oferujemy możliwość przekazywania należności z tytułu transakcji dokonanych przy użyciu kart na wskazany rachunek bankowy. Rachunek ten może być prowadzony w dowolnym banku. Co więcej, do każdego terminala płatniczego istnieje możliwość przypisania oddzielnego numeru rachunku.

Wsparcie serwisowe

Ponieważ zdajemy sobie sprawę jak ważne jest dla Państwa zapewnienie ciągłości działania terminala, gwarantujemy serwis terminali w 48h od chwili zarejestrowania zgłoszenia (w przypadku braku możliwości usunięcia awarii urządzenia w sposób zdalny, następuje wymiana terminala w ciągu 48h od momentu zgłoszenia).